Virtual PC 2007 SP1 Yayınlandı

Microsoft, Windows Vista SP1 ve Windows XP SP3 ile uyumlu olacak şekilde güncellediği ücretsiz sanal sistem yazılımının en son sürümünü yayınladı.

Ücretsiz sanal bilgisayar oluşturma yazılımı, Microsoft'un işletim sistemlerinin son sürümleriyle uyumlu çalışacak şekilde hazırlanarak Virtual PC 2007 SP1 olarak yayınlandı. Artık Windows Vista SP1 ve Windows XP SP3 işletim sistemlerine sahip makinelerde hem Virtual PC 2007'yi sorunsuz çalıştırabilecek, hem de yazılım ile bu işletim sistemlerini sanal olarak kullanabileceksiniz.

Virtual PC 2007 SP1'i İndirinResmi olarak Windows XP Home Edition, Vista Home Premium ve Vista Home Basic desteği bulunmayan Virtual PC 2007 SP1, bu işletim sistemlerinde de çoğunlukla sorunsuz çalışıyor. Yalnızca yazılımı yüklerken desteklenmeyen bir işletim sistemi kullandığınıza dair bir uyarı mesajı alıyorsunuz. 32 bit ve 64 bit seçeneği bulunan Virtual PC 2007 SP1'i indirmek için tıklayın

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

USB bağlı printer'a LPT porta bağlıymış gibi çıktı göndermek

HP Laserjet 1010 Windows 7 üzerinde çalıştırma

VMware ESXi 5.1 Host Sunucularına Bağlanma ve Yönetim Seçenekleri (vSphere Client Yazılımı Kurulumu) (Bölüm-2)