HP Laserjet 1010 Windows 7 üzerinde çalıştırma

HP firması HP Laserjet 1010 printer'ın Windows 7 driver'ını bizlere sunmuyor.(Web sitesinde bu ürünün windows7 driver'ının üzerilmedigi support olmadığı ibaresi var gidin yenisini alın diyorlar) Bu yazıcıyı Windows 7 üzerinde çalıştırmak zorunda olduğum bir durumda nasıl yaparım diye araştırırken aşağıdaki forumdaki post üzerindeki çözüm ile bende bu yazıcıyı Windows 7 işletim sistemi üzerinde sorunsuz çalıştırdım. Ben Windows 7 Türkçe Pro 32 bit işletim sisteminde denedim ve bu şekilde sorunsuz çalışıyor.
Güzel günlerde kullanmanız dileklerimle.

Forum Linki Burası

First I removed all traces of my previous attempts to install the printer.

Switching the printer on still gave the same result: in Devices and Printers it showed up as an unspecified device. Nothing new here.

Once again I clicked on Add a printer. I chose Add a local printer (ignoring the warning about not trying to install a USB-printer...). This time I tried Use an existing port with DOT4_001.

I used Windows Update to search for the correct driver. After a couple of minutes I could not find my LaserJet 1010, but settled for the LaserJet 1015.

In Devices and Printers my printer still shows up as an unspecified device and of course there now was a new printer installed: the LaserJet 1015. I had seen this happening before, but this time I was able to print again.

Saygılarımla.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Teşekkürler.
Adsız dedi ki…
Çok faydası oldu gerçekten. Sağolun, varolun. İngilizcesi zayıf olan arkadaşlar için kısa bir açıklamada eklenebilir.

Kolay gelsin, saygılar
Adsız dedi ki…
VALLAHİ AYNEN BENİM İNGİLİZCE ZAYIF ARKADAŞLAR BİRİ ANLATSA NASIL OLACAK BEN GOOGLE TRANSLETEDEN YAPTIM HİÇ BİŞEY ANLAMADIM
endman09 dedi ki…
cok cok teşekkurler ,nerdeyse kanser olacaktım.1010 win 7 64 bit icin.
Adsız dedi ki…
Çözüm için teşekkürler işe yaradı.
Unknown dedi ki…
Abi ben aynen adamın dediklerini yaptım ama bilgisayarımda HP yi seçtiğimde HP laserjet 1010 veya 1015 yazmıyor 2000 li sürümlerden başlıyor windows 7 32 bit kullanıyorum bi cevap alabilir miyim acaba saatlerdir uğraşıyorum ?
Muzaffer dedi ki…
Hp lazer jet 1010 için win 7 64 bit i söylendiği gibi çalıştırdım ve yükledim (1015 olarak) çıktıkları kusursuz veriyor ancak arkalı önlü basmıyor. Bu sorunu halleden var mı acaba? 3055PCL5 çalışıyor ve arkalı önlü basıyor ancak çoğunlukla Unsupported Personality: PCL hatası verip insanı deli ediyor.
Nilay dedi ki…
Cok yardimci oldu tesekkurler. Bende de 1015 surumu cikmadi bir baska yorumda onerdigi gibi 3055PCL5 surumunu yukledim calisti.
Adsız dedi ki…

Öncelikle teşekkürler..

ben size türkçeye çevirmeye çalışayım..
yazıcıyı yüklemek için önceki girişimlerde yüklediğimiz tüm sürücüleri kaldırıyoruz..

Aygıtlar ve Yazıcılar kısmından kaldırıyoruz.
Bir kez daha, bir yazıcı ekleye tıklıyoruz. Ben (bir USB-yazıcı yüklemek için çalışmıyorum hakkında uyarıyı görmezden geliyoruz...) Bir yerel yazıcı ekle seçti. Denedim Bu sefer DOT4_001 ile varolan bağlantı noktasını kullanıyoruz.

Ben doğru sürücüyü aramak için Windows Update kullanılır. Bir kaç dakika sonra benim LaserJet 1010 bulamadı, ama LaserJet 1015 HB geliyor.LaserJet 1015: şimdi yüklü yeni bir yazıcı vardı belirtilmeyen bir cihaz olarak ve tabii Aygıtlar ve Yazıcılar, benim yazıcı yine çıkagelir.



Adsız dedi ki…
teşekkür ederim. Aynen uyguladım ve çalıştı.
Izzet dedi ki…
Recep Bey, teşekkürler.
İlk başta "kurulum yapılamadı" mesajı çıktı.
Tekrar denedim, çalıştı.
Kesinlikle beklemek gerekiyor.
Adsız dedi ki…
Çok teşekkürler. Sıkıntıyı bu yöntemle çözdüm ve yazıyı ekledim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

USB bağlı printer'a LPT porta bağlıymış gibi çıktı göndermek

VMware ESXi 5.1 Host Sunucularına Bağlanma ve Yönetim Seçenekleri (vSphere Client Yazılımı Kurulumu) (Bölüm-2)