HP EVA Simulator Bağlantı Sorunu Düzeltme

Merhaba arkadaşlar,

HP EVA ürünlerini öğrenmek için simulator kurup makinanızda çalıştırmak istediğinizde consola logon olma sorunu yaşıyorsanız ve benim gibi herşeyi doğru yaptığınızı düşünüyorsanız CV(Command View) adminleri için oluşturulmuş olduğunuz güvenlik gurubu ismini HP Storage Admins şeklinde düzeltirseniz bu gruba üye yaptığınız kullanıcı hesabı ile sorunsuz CV consola logon olabildiginizi göreceksiniz. Güvenlik grubu ismi büyük küçük harf duyarılıdır lütfen aynen burada yazıldığı gibi oluşturunuz güvenlik gurubunu.

Ben sorun yaşadığımda güvenlik gurubu ismini Hp storage admins şeklinde oluşturmuştum, Güvenlik grubunun ismini HP Storage Admins olarak değiştirdim ve çalışmaya başladı.

HP Simulator Download

Saygılarımla.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

USB bağlı printer'a LPT porta bağlıymış gibi çıktı göndermek

HP Laserjet 1010 Windows 7 üzerinde çalıştırma

VMware ESXi 5.1 Host Sunucularına Bağlanma ve Yönetim Seçenekleri (vSphere Client Yazılımı Kurulumu) (Bölüm-2)