Microsoft Office 2007 English Türkçe Spell Check

Arkadaşlar Office 2007 Ingilizce CD seti ile birlikte Türkçe spell check yapabilecegimiz tool gelmiyor.
Türkçe spell check yapmak isteyen kullanıcılarımızın bilgisayarına Office Proofing tool isimini verdikleri bir eklentiyi yükememiz gerekiyor. Ben internette aşağıda linkini verdiğim adreste buldum, Kendi makinama kurdum ve denedim artık Türkçe yazım kontrolünü yaptırabiliyorum. :)
Aşağıdaki linkten zipli dosyayı indirdikten sonra açın ve Proof'u çalıştırın ve kurulumu yapın. Kurulum bittikten sonra bunun birde SP1 paketi çıkmış sagolsun arkadaş bu eklentiyide buraya koymuş, bunuda SP1 folder'i içinden kurduktan sonra artık office 2007 içerisinde Türkçe yazım kontrolünü yapabilirsiniz.

Microsoft Download Adresi

Yorumlar

g:) dedi ki…
Verdiğiniz link için çok teşekkür ederim. dediğinz gibi dosyayı kurdum ben. Word şu anda spell check varmış gibi gösteriyor ama hala yanlış yazılan kelimelerin altını çizmiyor, sadece ikilemeleri tekrarlanmış kelime diyerek çiziyor o kadar..
x dedi ki…
Sagolasin
justice dedi ki…
çok teşekürler emeğinize sağlık.Allah razı olsun abicim
Greg Pikitis dedi ki…
Eline sağlık hocam çok can sıkıcıydı orj ofiste spell check kullanamamak
Adsız dedi ki…
Gerçekten çok teşekkürler, SPELL Check pazar gününe güzel başlama sebebimdir!
Emre dedi ki…
Çok teşekkürler. Yamayı heryerde aramama rağmen bulamamıştım.

Bu blogdaki popüler yayınlar

USB bağlı printer'a LPT porta bağlıymış gibi çıktı göndermek

HP Laserjet 1010 Windows 7 üzerinde çalıştırma

VMware ESXi 5.1 Host Sunucularına Bağlanma ve Yönetim Seçenekleri (vSphere Client Yazılımı Kurulumu) (Bölüm-2)