Microsoft işletim sistemi yardımcı araçlar.

Arkadaşlar sistem destek uzmanı olarak çoğumuzun Microsoft işletim sistemlerinde belli zamanlarda sistem üzerinde bir işlemi takip etmek veya bazı bilgileri tek ekranda görmek gibi belli başlı ihtiyaçlarını karşılamak için araçlar arştırmışızdır.
Ben www.sysinternals.com firmasının bir çok aracını kullanarak karşılaştığım sorunları hızla çözmeyi başardım.
Sonradan Microsoft bu firmayı satın alarak bu ücretsiz ürünlerin üzerine kendi logosunu koyarak desteklemeye ve bizlere ücretsiz olarak yardım etmeye devam ediyor. Başınız sıkışırsa bir araç lazım olursa diye adresi aşağıda yayınlıyorum.
Benim en çok kullanıdığım ve beğendiğim araç bginfo adında bir tool. Tüm sistem bilgilerini desktop'a anında yazıyor. IP adresleri, Default Gateway, Disklerdeki boş alanlar, SP sürümleri falan anında desktop'a dökülüyor.
Güzel günlerde kullanmanız dileklerimle.

http://technet.microsoft.com/tr-tr/sysinternals/default(en-us).aspx

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

USB bağlı printer'a LPT porta bağlıymış gibi çıktı göndermek

HP Laserjet 1010 Windows 7 üzerinde çalıştırma

VMware ESXi 5.1 Host Sunucularına Bağlanma ve Yönetim Seçenekleri (vSphere Client Yazılımı Kurulumu) (Bölüm-2)